Thursday, May 03, 2007

Listdags igen

Stöldad från http://heavenlyaction.blogg.se

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Gjorde min toalett i mörkret - jag är ljuskänslig när jag just vaknat

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
En fyra fem pund i bara småmynt - här i landet kan man gå omkring med en smärre förmögenhet tyngande i fickan

3. Vilket ord rimmar på ”test”?
Arbalest?

4. Favoritplanet?
20,5 ljusår till jorden 2 - here we go!

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Kollegan G

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Trivdes bra med Inspector Gadget-temat fordomdags, men nu har jag en standardsignal

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En svart tshirt från Goats med en overclocked lemon i självlysande tryck

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Japp, det står anal neatfreak i min panna. Eller något i den vägen, jag gjorde som sagt toalett i mörkret

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Ett par älskade och egentligen utslitna Chirucakängor som gjort god tjänst i åtta (8!) år

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Dämpad belysning gärna

11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos?
Återhållsamt trevlig

12. Vem vill du helst träffa just nu och varför?
Eftersom fru stal min gamla klassiker om att träffa Dubya med ngt får jag väl svara min okända arvtant från utlandet

13. Vad gjorde du vid midnatt?
Gick och borstade tänderna

14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Hi, how are you? I'm tired again, totally bombed out. How is 0840?"

15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Finns inga i Skottland

16. Vilket uttryck använder du mest?
Ereså?

17. Till vem sa du ”jag älskar dig” senast?
Fru

18. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
En vovve som ville hälsa

19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Koffein, Cefalexin, och vad det nu var min andra medicin hette.

20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
En

21. Vilken ålder har varit bäst hittills?
25 var jag ganska nöjd med men eftersom jag träffade fru och fick ett bra liv först senare får jag säga nu

22. Din värsta fiende?
Håller mig egentligen inte med fiender men för Maria Webrant i Göteborg skall jag göra ett undantag. Hon är en riktigt, riktigt dålig människa.

23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj42C-zu5g6Ta0UfRDWV1TMCxoHQVLItakv6fzk7HECqwtCCz2mfnZbKlBK2Y6HZhc6YK17SlAaxFjAIiX5RwrzttDNeUfhirmnQau7mpaTsfB3uDf6e2KzIMDSGmCOTBWn03yZsg/s1600/G%C3%B6teborg+2007+mars68.JPG

24. Vad var det senaste du sa till någon?
"Thanks" till min chefs chefs chef som höll upp dörren åt mig

25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Med min förmåga att flyga skulle jag tjäna ihop den där miljonen som inget

26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Vår framtida katt, oavsett om det blir en bengal eller inte

27. Senaste låten du lyssnade på?
"I'm at home getting hammered while she's out getting nailed" med Banjo&Sullivan

0 comments: