Sunday, October 12, 2008

Söndagspromenad

Vi hade lämnat badkläderna hemma, annars var det varmt nog.

Idag traskade vi i stekande solsken längs stranden till viking bay, bland promenadpensionärer, glada vovvar och av någon anledning en tv-inspelning. Hela helgen har det varit riktigt varmt, sisådär tjugofem grader eller så om dagarna, och min ipomoea som vägrar ge tappt efter tre månader blommar fortfarande varje dag. Heder åt en sådan växt!

The white cliffs of Thanet

Efter värmen var vi lite matta och jag svär på att jag såg ett flertal nya fräknar dyka upp på Frunäsan bara på den stund vi var ute. Mitten av Oktober känns det verkligen inte som, vilket är lite synd då jag just höstekiperat mig som hejsan.
Kvällen har vi sedan tillbringat med filmfrossa och thaimat. Life is good.



0 comments: