Wednesday, February 13, 2008

Strandpromenader

Hej alla. Aer vaeldans nervoes efts jag just faatt mail fraan rekryteraren som handhar jobbet jag var paa intervju foer. Hon vill att jag skall ringa henne saa haall tummarna foer saa fort jag gaatt ut fraan biblioteket faar jag veta hur det gick. Iiiih.

Nedan lite bilder fraan de haerliga helgpromenader Fru och jag tagit laengs stranden. Jag har nog blivit lite kaer i Ramsgate faktiskt. Nu finns det ploetsligt tre staellen i UK jag kan taenka mig att bo (Nordvaestra Skottland, Norra Wales och oestraste Kent).

Ramsgate Main Sands i hoegvatten (vid laagvatten kan man promenera paa stranden aenda till Broadstairs).




En entusiastisk labbe hade givit sig fan paa att gnaga ner ett kalkstycke till baerbar storlek medan mattarna ropade foergaves.



Parken vid Albion Place (East Cliff). Fru var litteraert lustig och ropade "EaaastCliff" naer vi kom hit. Ja jag vet vad ni taenker men hon aer min!




Wellington Crescent i kvaellsljus. Jaja, East Cliff kan vael vara lite fint det ocksaa.





Glad vovve jagar boll

0 comments: