Tuesday, November 18, 2008

Inget får vara enkelt

Igår var jag på förintervju (jag fick hålla ett fem minuters föredrag om customer service och teamwork) i Maidstone och idag ringde de och sade att de gillade mig som hejsan och gärna ser mig på riktig intervju den 26e.

Vad gör jag om jag blir erbjuden bägge jobben? Det ena är spännande och välbetalt men med väldigt långa dagar (tolvtimmarsskift + restid ToR London), det andra är i princip samma som jag gjort på mina senaste jobb till lite lägre lön men mycket närmare hem. På bägge ställena verkar det vara trevligt folk och nu är jag lite tveksam till vad jag helst vill

----------------
Now playing: Stephen Fry - Delve Special - S02 - E04 - The Nicholson Story
via FoxyTunes .

1 comments:

chall said...

woooooohoooo :)

happy things!! Jag önskar dig lycka till med att bestämma dig för det so känns bäst.