Monday, April 07, 2008

We have such sights to show you

Har som ni vet boerjat jobba paa Pfizers support och trivs som hejsan. Alla mina arbetskamrater aer glada geeks som gillar roll-, figur- och dataspel och naer vi andra dagen paa jobbet hade en laang diskussion om vilken Star Warsfilm som egentligen var baest (jag aer som aeldst den ende som sett alla paa bio naer de kom) hoell jag paa att boerja graata av lycka. Saa haer skall man ha det.

Men det var inte det jag skulle prata om. Istaellet har vill jag foertaelja att jag idag faatt reda paa att en ide jag haft ett tag nu skall bli verklighet: det skall goeras en remake paa Hellraiser och Clive Barker skriver manus. Hipp hurra! Aentligen faar vi se Pinheads entre paa skraeckfilmsarenan utan de ostiga 80-talseffekterna.


Aer det inte bra naer andra taenker lika kreativt som man sjaelv? :)

0 comments: