Wednesday, April 09, 2008

Testar ny design, troett paa det gamla

Aaterkom gaerna med kommentarer. Hade hoppats paa en Aijadesign, men det kanske kommer vad det lider... *hint, hint*
Olyckligtvis foersvann mitt lilla band med "Nu aennu aeldre" och jag har inte lyckats faa koden att funka med sidans nya upplaegg men aer det foernyelse saa aer det.

Har faatt sitta och goera kurser paa vaart webutbildningsverktyg (aelskar inte ni ocksaa svenskans sammansatta ord?) och efter den fjaerde var jag saa uttraakad att jag hoell paa att krevera, saa daa boerjade jag fiddla med bloggen. Apropaa att fiddla har jag idag faatt min riktiga id-bricka och den har vad som maaste vara den saemstya bilden ngnsin paa mig. Jag ser verkligen ut som en efterlyst kiddyfiddler/uppsoekande koprofag/solhusfoersaeljare och nu undrar jag hur Fru skall ta det att vara gift med en saadan.

Annars skiner solen oever Kent och naer jag cyklade till jobbet idag protesterade visserligen min saetesmuskulatur ganska eftertryckligt men jag kom fram paa ungefaer en halvtimme vilket inte alls aer oaevet. Nu bara 216 minuters jobb till innan jag faar linka hem till Fru igen, hipp hurra. Tills dess sitter jag haer med kollegan Nigel och goer webkurser medan han arbetar paa riktigt. Saa bra kan man ha det.

0 comments: