Wednesday, May 28, 2008

Det aer mycket nu

Aer tokfoerkyld, har just faatt veta att vi paa Pfizersupporten foermodligen blir arbetsloesa snart, och inatt har ett aaskvaeder slagit ut stroemmen i stora delar av trakten lagom till mina foeraeldrar kommer paa besoek idag.
Radamsa.

Men aa andra sidan har jag soekt 25 jobb inatt och aaskvaedret - som drog fram precis oever daer jag satt och hade noll foerdroejning mellan blixt och tordoen - var magnifikt och livade upp mitt arbetspass. Nu saahaer lagom till at jag skall hem om en timme har det spruckit upp och solen skiner fraan en klarblaa himmel. Det loeser sig med allt.

2 comments:

Anonymous said...

Aj fasen! Hoppas det löser sig hörrö! Kommer ni till Sverige i sommar? Var? När? Vi måste ju boka in de jublande folkmassorna i god tid.

/P

Anonymous said...

25?!? ojoj... det är fler än jag lyckats med senaste tiden...men jag jobbar på det.

Ta hand om er och hoppas att elen löser sig till dina föräldrar dyker upp. Man kan alltid hoppas på mirakel :)

kram